اخبار

عقد تفاهم نامه ی همکاری بانک قرض الحسنه ی مهر ایران و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

عقد تفاهم نامه ی همکاری بانک قرض الحسنه ی مهر ایران و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
تفاهم نامه ی نحوه ی تعامل میان معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مدیریت شعب بانک قرض الحسنه ی مهر ایران امضاء گردید.

متعاقب جلسات مشترکی که میان معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با نمایندگی های استانی بانک ها و مؤسسات مالی کشور، به هدف ایجاد تعامل و هم اندیشی مثبت و جلب مشارکت آن ها در پروژه ها و طرح های سلامت محور سطح استان برگزار گردید، اولین تفاهم نامه ی استانی همکاری و مساعدت این معاونت با مدیریت شعب استان بانک قرض الحسنه ی مهر ایران ، در روز یک شنبه  1396/12/13 امضاء گردید .

در جلسه ای که به این منظور با حضور معاون اجتماعی و مدیران حوزه های مشارکت های مردمی وامور خیرین و مؤلفه های اجتماعی مؤثر بر سلامت دانشگاه علوم پزشکی و مدیران ارشد استانی این بانک در محل دفتر این معاونت برگزار شد ، دکتر منصوری ضمن اظهارخرسندی از امضای تفاهم نامه ی فی مابین ، نسبت به گسترش و ارتقای همکاری های فی مابین در ایجاد زمینه های توسعه ی خدمات بهداشتی ، درمانی و آموزشی در سطح استان ابراز خوش بینی نمود .

وی با اشاره به دیدگاه سلامت محورمسئولین کشوری و مدیران ارشد استانی این بانک ، حس مسئولیت شناسی و مسئولیت پذیری اجتماعی آنان را نسبت به ایفای نقشی مؤثر در اجرای موفق فعالیت ها و دستیابی به اهداف کلان نظام سلامت ستودنی دانست و اضافه کرد : " با امضای این تفاهم نامه ، زمینه ی حضور مؤثرتر بانک قرض الحسنه ی مهر ایران، در طیف وسیعی از فعالیت های نظام سلامت ، از حمایت از بیماران بی بضاعت تا سرمایه گذاری در اجرای طرح های کلان سلامت محور به وجود خواهد آمد ".

او هم چنین از بر عهده گیری مسئولیت ساخت تعداد 3 خانه بهداشت آسیب دیده در نواحی  زلزله زده ی استان از سوی این بانک تشکر نمود.

محمدصفا میرزایی مدیر شعب  بانک قرض الحسنه مهر ایران دراستان کرمانشاه  نیز، ضمن اعلام خرسندی خود از امضای این تفاهم نامه ، درسخنانی کوتاه  به سوابق همکاری های پیشین  بانک  مهر ایران درفعالیت های سلامت محور اشاره کرد و ازآمادگی این بانک  درانجام انواع  مشارکت ها و مساعدت های قانونی خبر داد .

۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ۱۲:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید