اخبار

💢پیام تبریک نوروز رییس بیمارستان قدس پاوه

💢پیام تبریک نوروز رییس بیمارستان قدس پاوه

💢پیام تبریک نوروز رییس بیمارستان قدس پاوه

دکتر ستار سهرابی به مناسبت فرارسیدن بهارطبیعت و نوروز 1398 پیام تبریکی به شرح زیر صادر کرد

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

همکاران ارجمند، استادان گرامی

اکنون که به مدد لطف لایزال الهی چنین مقدر بود در محضر شما خوبان کسب فیض نمایم و در معیّت شما نازنینان انجام وظیفه کنم، سر بلند و سرافراز بخود می‌بالم.

حتی در چنین کوتاه زمانی می‌توان عزّت و عظمت شماها بر بالین بیمار را بخوبی دریافت و از چشمان منتظر و نگران آنان به نظاره نشست. در سالی که همه شما مهربانان با همه کمبودها و ناملایمات، صبورانه بر بالین دردمندان حضور داشتید و به دور از هیاهو و فارغ از جنجال‌های آزاردهنده، دل به ذات حق سپردید و صبورانه جامه‌ی سپید یا سبز خدمت به تن کردید و لبخند به لبهای دلخستگان نشاندید.

سال نو را در کنار همه شما دوستان جان، به امیدی آغاز می‌کنیم که همچون گذشته با تکیه بر الطاف حق به قصد خدمت، کمر خدمت ببندیم و برای اعتلای ایران عزیز از هیچ کوششی دریغ نکنیم. عهد می‌بندیم که عزّت و شرف خادمان حوزه سلامت را پاس بداریم و به نام خدای زیبایی‌ها، زیباترین صحنه‌های زندگی را برای گیرندگان خدمت خلق نمائیم.

این روز ملی که به عنوان روز صلح و فرهنگ در سازمان ملل ثبت شده است را به شما مبارک باد می گویم و برای همه مراحل زندگی شما و خانواده تان آرزوی سرافرازی و بهروزی دارم و امیدوارم با تلاش و همتی بزرگ فردایی زیباتر را با طراوت و نشاط و تازگی و شکوفائی و کرامت بیشتر تجربه نمایید و از حقیقت حیات زندگی که با یاد خدای عزیز تحقق می یابد بهرمند شوید.

نوروزتان پر از خاطرات خوب و شیرین

 

ارادتمند – دکتر ستار سهرابی

رییس بیمارستان قدس پاوه


۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید