اخبار

برگزاری کنگره های علمی منجر به تقویت توانایی کشور می شود

برگزاری کنگره های علمی منجر به تقویت توانایی کشور می شود

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه ابراز امیدواری کرد که برگزاری کنگره های علمی و پژوهشی و دانایی دانشمندان بتواند توانایی ملت و کشور را در سطح ملی و بین المللي تقویت کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ دکتر محمدابراهیم الهی تبار عصر سه شنبه در بیستمین کنگره پژوهشی سالانه دانشجویان علوم پزشکی که به میزبانی کرمانشاه در تالار انتظار برگزار شد، گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت توانست با اقدامات خود در امداد و نجات،درمان و مداخلات عملکرد درخشانی را در زلزله سرپل ذهاب به جای بگذارد.

او گفت: شخصیت حقیقی دکتر ملک زاده به عنوان میهمان کنگره پژوهشی علوم پزشکی کرمانشاه، سرمایه ایران اسلامی است و چهره ای افتخارآمیز برای ماست.

وی اظهار داشت: کرمانشاه با نقش ها و داشته هایی که دارد حق بزرگی به گردن ایران دارد اما ملت ایران در زلزله آبان ۹۶ بخوبی ادای دین کردند و سرپل ذهاب پایتخت ایران شد.

او گفت: بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع واحد مسکونی ساخنه شد و بیش از ۱۰۴ هزار واحد احداث شد و ۱۱ هزار میلیارد تومان دولت اعتبار به استان اختصاص داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت در درمان امداد و نجات و در مداخلات در زلزله سرپل ذهاب خوش درخشید و عملکردی ماندگار از خود بجا گذاشت.

دکتر الهی تبار افزود: در کتابها خوانده ایم کسی تواناست که دانایی داشته باشد امیدوارم که این کنگره ها متتج به توانایی ملت و کشورمان در عرصه ملی و بین المللی باشد.

۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید