اخبار

متقاضیان طرح نیروی انسانی گروه پرستاری ثبت نام کنند

متقاضیان طرح نیروی انسانی گروه پرستاری ثبت نام کنند

 

معاونت درمان دانشگاه اقدام به برگزاری دوره های آموزشی توجیهی برای تمامی متقاضیان طرح نیروی انسانی گروه پرستاری نموده است.

 لذا به اطلاع کلیه مشمولین طرح نیروی انسانی می رساند جهت ثبت نام به معاونت درمان، دفتر مدیریت پرستاری مراجعه و ضمن ثبت نام شرکت در دوره ، کد رهگیری سامانه رشد را هنگام مراجعه به مدیریت پرستاری دانشگاه ارائه نمایند.

آموزش نظری این دوره آموزشی 26 و 27 آذر و ارزشیابی علمی 28 همین ماه در سالن زنده یاد نوروزنژاد مجتمع آموزشی درمانی امام رضا(ع) است.

گزارش نویسی ، ایمنی بیمار و کنترل عفونت ، CPR، اخلاق پرستاری و منشور حقوق بیمار ، دستورالعمل ها و موارد قانونی در پرستاری ، دارودرمانی ، مدیریت بحران و مراقبت از خون و فرآورده های آن و مباحث عملی شستشوی دست ، کار با الکتروشوک ، اخلاق و پوشش اسلامی و ... از موارد آموزشی در این کارگاه می باشد .

لازم به ذکر است به شرکت کنندگانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهی رسمی دوره آموزشی و به نفرات برتر امکانات تشویقی اعطاء می شود.

گفتنی است برگزاری این دوره توسط معاونت مذکور با توجه به اهمیت آموزشی بدو ورود خدمت پرستاران و لزوم آشنایی فارغ التحصیلان این گروه با شرایط بیمارستانی صورت گرفته است و طی این دوره از مدرسین دوره های بازآموزشی سامانه آموزش مداوم و آذرخش استفاده می شود.

۱۶ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید