اخبار

بیستمین جلسه ستاد کرونا شهرستان اسلام آباد غرب به ریاست جهانبخش حیدری فرماندار برگزار شد

بیستمین جلسه ستاد کرونا شهرستان اسلام آباد غرب به ریاست جهانبخش حیدری فرماندار برگزار شد

 

 

 

🔹در این جلسه حیدری فرماندار اسلام آباد غرب حفظ سلامتی مردم را از اولویت های اصلی ستاد کرونا دانست و افزود :اصناف و بازاریان باید در اجرا و رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به صنوف گوناگون دقت نظر داشته باشند وبا بهره گیری ازنفوذکلام خود بعنوان سرمایه اعتماد ساز

 بسترهای لازم را برای عملی ساختن طرح های بر گرفته ار فاصله گذاری فیزیکی بوسیله مردم در انجام مراسمات مختلف استفاده کنند.

🔹جهانبخش حیدری در ادامه بر استفاده از جملات هشدار دهنده در قالب پیام های کوتاه و در عین حال رسا بوسیله تمامی ادارات و ارگانها و مغازه داران و کلیه اصناف اشاره کرد و خاطر نشان ساخت : برای رسیدن به وضعیت عادی تا زمان وجود ویروس کرونا امکانی وجود ندارد و  زمانی میتوانیم امیدوارم باشیم که هشدارها را جدی بگیریم و به آن اهتمام ویژه داشته باشیم ، در غیر این صورت وضعیت قرمز و بازگشت به اعمال محدویتها درانتظار ما خواهد بود.

🔹حیدری در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری منظم ستاد کرونا ،استفاده از ظرفیت معتمدین ،شوراها ، دهیاران و موسسات مردم نهاد و اقشار مختلف جامعه اشاره کرد و  گفت :باید از ظرفیت این عزیزان برای جلوگیری از مراسمات خصوصا در مراسم های تشیع و تشکیل مجالس ترحیم که یکی از کانونهای پرخطر محسوب میشود استفاده کنیم که در این زمینه جلساتی هم با موسسات مردم نهاد برگزار شده است.

🔹حیدری هم چنین بر رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن ورزشی تاکید کرد و از اداره ورزش و جوانان شهرستان خواست که پیگیربهای لازم را در نظارت بر حسن اجرای مصوبات مربوط را معمول بدارد.

🔹وی در این جلسه بر اعمال محدودیتها در آرامستانها تاکید کرد و چاپخانه ها از هرگونه چاپ اعلامیه برای مراسم ختم بدون هماهنگی با مدیریت باغ رضوان و دیگر آرامستانها خودداری کنند و در این زمینه شهرداری و دبیرخانه ستاد کرونا هماهنگی لازم را با مسئولین چاپخانه ها به عمل آورند.

🔹حیدری  ضمن تقدیر وتشکر از رسانه های شهرستان  در موضوع اطلاع رسانی به موقع مصوبات ستاد کرونا از رسانه ها درخواست کرد: که چگونه زیستن را با ویروس کرونا با نگاه عملی به رعایت  و اجرای شیوه نامه های بهداشتی به صورت فراگیر به بیش از‌ پیش به مردم آموزش دهند.

🔹در این جلسه بر پیگیری و نظارت بیشتر بر خبازیها ، جایگاههای سوخت ، دفاتر پیشخوان ، مراکز تعویض پلاک ، دفاتر ثبت ازدواج ، پاساژها ، فروشگاههای بزرگ و سایر اماکن پر جمعیت مبنی بر رعایت اصول بهداشتی بوسیله یک تیم نظارتی بصورت مستمر تاکید شد‌ و با واحدهای متخلف برخورد قانونی شود.و از فعالیت آنها جلوگیری به عمل آید.

❇️لازم بذکر است در ۲۴ساعت گذشته با افزایش ۱۸نفر مبتلا به ویروس کرونا ،آمار مبتلایان به این ویروس در شهرستان به ۱۷۹مورد رسید که این آمار یک هشدار جدی است که نسبت به رعایت موازین بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتر جدی باشیم.


کارگروه 3

۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید