اخبار

ویزیت بیماران اعصاب و روان مناطق روستایی توسط سرکار خانم دکتر عبدالصمدی متخصص محترم روانپزشکی

ویزیت بیماران اعصاب و روان مناطق روستایی توسط سرکار خانم دکتر عبدالصمدی متخصص محترم روانپزشکی

 

 

 


 

با وجود آنکه اهمیت درمان بیماری های روانی، کمتر از بیماری های جسمی نیست، اما به اندازه کافی به آن توجه نمی شود. از سویی باید توجه داشت که بسیاری از مردم به دلیل بیماری های روانی خود یا اطرافیانشان از زندگی لذت نمی برند، در حالی که با شناسایی و درمان به موقع بیماری های روانی، می توان به مبتلایان کمک کرد تا از مزمن و شدید شدن بیماری آنان جلوگیری شود.

سلامت روان، علمی برای بهتر زیستن و رفاه اجتماعی است که تمام زوایای زندگی(از اولین لحظات زندگی جنین تا مرگ را شامل: زندگی داخل رحمی، نوزادی، کودکی، نوجوانی، جوانی، بزرگسالی و سالمندی) در بر می گیرد و به افراد کمک می کند تا با ایجاد روش های صحیح از لحاظ روانی و عاطفی بتواند با محیط خود سازگاری داشته باشند.          

در همین راستا با برنامه ریزی بعمل امده توسط واحد سلامت روان  پیشگیری و مبارزه با بیماریها ستاد مرکز بهداشت شهرستان در مراکزروستایی  و خانه های بهداشت سطح شهرستان بیماران دارای پرونده  روانپزشکی اعم از روانی شدید و خفیف بیماران عقب مانده ذهنی و صرع و سایر اختلالات توسط سرکار خانم دکتر عبدالصمدی ویزیت و جهت بیماران درمان  تجویز گردید.و به پزشکان مراکز توصیه گردید در صورت نیاز بیمار را به درمانگاه تخصصی مدلل ارجاع دهند.

لازم به ذکر است کلینیک تخصصی مدلل از شنبه تا چهار شنبه از ساعت 3الی7بعد از ظهر آماده ویزیت به صورت دولتی با تعرفه 3000تومان  به بیماران توسط سرکار خانم دکتر محبوبه عبالصمدی  متخصص محترم روانپزشکی می باشد .

شماره تماس درمانگاه مدلل 45222712


ویزیت بیماران اعصاب و روان 6
ویزیت بیماران اعصاب و روان 5
ویزیت بیماران اعصاب و روان 4
ویزیت بیماران اعصاب و روان 3
ویزیت بیماران اعصاب و روان 2
ویزیت بیماران اعصاب و روان 1 

۳ دی ۱۳۹۴ ۱۰:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید