اخبار

مراسم گرامی داشت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار97/10/25

مراسم گرامی داشت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار97/10/25

 

 

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار به منظور قدر دانی از زحمات ارزشمند پرستاران زحمت کش و ایثار گر شهرستان مراسم تقدیر از این عزیزان در سالن جلسات مرکز بهداشت شهرستان در تاریخ1397//برگزار گردید

مهمانان این مراسم حاج آقا مهری امام جمعه محترم شهرستان - آقای برجی رئیس اداره آموزش و پرورش و روسا و نمایندگان  سایر ادارات

 

مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری محترم و نواختن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید.

در ابتدای مراسم  آقای دکتر محمدرضا نادری ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان در خصوص اهمیت شغل پرستاری و زحمات زیاد پرستاران و حل مشکلات آنان و ترمیم شکاف طرح تحول سلامت مطالبی ارائه نمودند.

سپس امام جمعه محترم  حاج آقا مهری با تشکر از خدمات پرستاران و گرامیداشت این روز و پرستار حماسه کربلا را به پرسنل پرستاری تبریک گفتند و از این قشر زحمت کش تقدیر بعمل آوردند.

سپس دکتر بیگلری معاونت درمان و ریاست بیمارستان امام خمینی(ره) با تبریک روز پرستار و قدردانی از زحمات پرستاران آنان را مایه افتخار وخدمت به بیماران عنوان نمودند.

در ادامه گروه سرود مهدهای  کوودک غنچه و..... سرود روز پرستار را ارائه نمودند .ودر پایان به پاس احترام به پرستاران منتخب جوایزی اهداء گردید.

 

روز پرستار 5روز پرستار 4روز پرستار 2

 

 

روز پرستار 3
مراسم روز پرستار 2

 

ط
مراسم روز پرستار 3مراسم روز پرستار 4
روز پرستار 6
مراسم روز پرستار 11
مراسم روز پرستار 10
مراسم روز پرستار 9مراسم روز پرستار 5
مراسم روز پرستار 8
مراسم روز پرستار 7
مراسم روز پرستار 6

۲۵ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید