اخبار

آغاز طرح سنجش سلامت نواموزان بدو ورود به دبستان از 5تیر سال 1398در پایگاه های سنجش و مراکز جامع خدمات سلامت

آغاز طرح سنجش سلامت نواموزان بدو ورود به دبستان  از 5تیر سال 1398در پایگاه های سنجش و مراکز جامع خدمات سلامت

 

 

طرح سنجش سلامت نواموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی با هدف جای دهی درست در نظام آموزشی و  مداخلات به هنگام در امر غربالگری سلامت نواموزان در پایگاه سنجش واقع در دبستان نون والقلم با همکاری شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش از 5 تیر ماه آغاز می گردد.

والدین گرامی پس از ثبت نام اولیه نوآموز خود در مدرسه نسبت به نوبت دهی در پایگاه سنجش سلامت نزدیک محل سکونت خود اقدام و در تاریخ مقرر در پایگاه حضور یابند.

نوآموزان در پایگاه های سنجش سلامت از نظر بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی و ... مورد سنجش و غربالگری قرار خواهند گرفت  همچنین معاینات پزشکی توسط پزشکان مستقردر مراکز جامع خدمات سلامت معرفی شده انجام و پس از تایید نهایی جهت ثبت نام نهایی به مدرسه موردنظر خود مراجعه می نمایند.

 نتایج خدمات ارائه شده به نواموزان در سامانه الکترونیک ثبت و یک برگ خلاصه معاینات جهت درج در پرونده دانش آموز به مدرسه فرستاده می شود.

نوآموزانی که سال گذشته به عنوان پیش دبستانی مورد سنجش قرار گرفته اند و معاینات انها تکمیل می باشد نیاز به حضور مجدد در پایگاه سنجش نداشته و با مدارک سال گذشته جهت ثبت نام به مدرسه موردنظر خود مراجعه نمایند.

 

 

۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید