اخبار

آخرین وضعیت پاندمی بیماری کرونا ویروس در سطح استان، ایران و جهان 99/1/31

آخرین وضعیت پاندمی بیماری کرونا ویروس در سطح استان، ایران و جهان 99/1/31

 

 

 

به گزارش وبدا،  دکتر کیانوش جهانپوربا اعلام این خبر افزود: از دیروز تا امروز ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۳۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد.
وی با اشاره به این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۲۲۱۱ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.
سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه گفت: تا امروز ۵۱۱۸ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.
دکتر جهانپور با اعلام این که تا امروز ۵۷۰۲۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند، گفت:  ۳۴۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
وی در پایان گفت: تا کنون ۳۴۱ هزار و ۶۶۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

همچنین دکتر شکیبا سخنگوی ستاد مدیریت کرونا  دانشگاه نیز  اعلام کرد:با شناسایی 21مورد جدید بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، که 3 مورد آن مربوط به بیماران بستری و ۱۸ مورد نیز مربوط به بیماران سرپایی است، تعداد مبتلایان به این بیماری در استان کرمانشاه به 828 نفر رسید و متاسفانه از این تعداد، 58نفر جان خود را از دست دادند.

وی اظهار داشت: از مجموع تعداد مبتلایان استان، 412نفر جزو بیماران بستری و 416نفر نیز جزو بیماران سرپایی می باشند.

  به گفته وی از ابتدای شیوع ویروس کرونا به استان تا امروز 2008نفر بستری شدند که از این تعداد 1790نفر ترخیص شده و 160نفر نیز در حال حاضر در بیمارستان های استان بستری می باشند.

۳۱ فروردین ۱۳۹۹ ۲۰:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید