اخبار

پیام دکتر خدایی مدیر شبکه بهداشت ودرمان به مناسبت روز بهورز

پیام دکتر خدایی  مدیر شبکه بهداشت ودرمان به مناسبت روز بهورز

 

پیام دکتر خدایی مدیر شبکه بهداشت ودرمان به مناسبت روز بهورز
سالهاست نظام سلامت کشورمان در بخش پیشگیری و مراقبت های اولیه بعنوان الگوی موفق و کارآمد شهرت یافته است و جایگاه بهورزان که ارتقای سطح سلامت حاصل زحمات آنان می باشد و بدون هیچ چشمداشتی در دورترین نقاط روستایی به ارائه خدمات در راستای سلامت مردم تلاش می کنند ؛ در این میان ویژه و برجسته است.

بهورزان منادیان سلامتی هستند که در محروم ترین نقاط با حداقل امکانات اصل پیشگیری را هدف قرار داده اند و تا کنون نتایج بسیار خوبی را برای نظام سلامت به ارمغان آورده اند.

کنترل بیماری های واگیر و کاهش آمار مرگ و میر ناشی از آن ، توجه به بیماری های غیرواگیر و افزایش امید به زندگی و تمرکز بر مادران باردار از جمله دستاوردهای بزرگ آنان است و امروزه بسیاری از شاخص های مناسب و بهبودیافته بهداشتی کشور مرهون زحمات آنهاست لذا تشکر از نقش بی بدیل بهورزان در نظام سلامت ضروری و حیاتی است.

روز 12 شهریورماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز بهورز نامگذاری شده است و به یقین تلاش های ارزشمند بهورزان پرتلاش که در سرما و گرما ، شب و روز ، سختی و آسانی همواره همراه روستائیان شریف و زحمتکش بوده اند و هستند نزد حضرت حق مأجور خواهد بود.

این روز را به همه بهورزان عزیز شهرستان که سربازان فداکار خط مقدم بهداشت هستند تبریک عرض می نمایم و از درگاه ایزد متعال برای ایشان سلامتی و سربلندی آرزومندم.

 

۱۲ شهریور ۱۴۰۲ ۰۷:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید