اخبار

جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و کارگروه مقابله باسقط غیرقانونی جنین1402/11/14

جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و کارگروه مقابله باسقط غیرقانونی جنین1402/11/14
در این جلسه مرتضی احمدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اسلام آباد غرب گفت یکی از موضوعات مهم امروز کشور ما که کارشناسان اجتماعی همواره بر آن تاکید دارند موضوع جوانی جمعیت است .

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلام آباد غرب احمدی افزود در سالهای اخیر دولت تسهیلات مناسبی برای حمایت از جوانی جمعیت به خانواده ها ارایه کرده و تا حدودی شاهد افزایش نرخ باروری در خانواده ها هستیم اما هنوز تا رسیدن به یک جامعه جوان فاصله داریم.

معاون فرماندار بیان داشت جامعه بانشاط و سرزنده با جامعه جوان شکل میگیرد و جوان است که میتواند در همه حوزه ها بدرخشد و در آینده کشور را اداره کند احمدی به همه دستگاههای عضو تاکید داشت همه قوانین موجود در بحث قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بویژه در حوزه تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده باید توسط مدیران رعایت شود. حجه الاسلام زمانی امام جمعه شهرستان در این جلسه با ذکر احادیث و روایاتی ازمعصومین درخصوص اهمیت فرزند در خانواده گفت وجود فرزند در خانواده مایه خیر و برکت است و داشتن فرزندان بیشتر پشتوانه ای ارزشمند در آینده برای والدین و بخصوص جامعه است و قطعا قطار توسعه و پیشرفت کشور در گرو داشتن جوانان شایسته متدین و با دانش است . در این جلسه همچنین آخرین مصوبات موضوع قانون حمایت از جوانی جمعیت و جلوگیری از سقط غیر قانونی جنین در شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رسانه جدید

۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ۱۳:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید