اخبار

بازدید هیات رئیسه دانشگاه از شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام اباد غرب در تاریخ 20/10/1390

بازدید هیات  رئیسه دانشگاه از شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام اباد غرب در تاریخ 20/10/1390

 

 

 

 

 در تاریخ 20/10/1390هیات رئیسه محترم دانشگاه به سرپرستی ریاست دانشگاه اقای دکتر نیکبخت از شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام اباد غرب بازدید نمودند.در این بازدید ریاست دانشگاه ضمن دیدار با امام جمعه شهرستان در خصوص مهمترین مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان به تبادل نظر پرداختند.سپس هیات رئیسه نیز به صورت تیمی(4 تیم)از ستاد شبکه و مرکز بهداشت ؛بیمارستان؛مرکز حمیل و دیگر مراکز شهری بازدید نمودند و در نهایت در سالن اجتماعات مرکز بهداشت به ارائه گزارش پرداختند.

در ادامه آقای دکتر پرمهر ریاست شبکه ضمن خوش آمد گویی به ارائه گزارش مهمترین فعالیت ها ،دستاوردها،برنامه ها و مشکلات بخش بهداشت و درمان پرداختند و خواستار عنایت ویژه هیات رئیسه به منظور رفع مشکلات شدند.

مقارن اذان ظهر نماز ظهر و عصر به امامت حاج اقا محمودی برگزار گردید بعد از نماز به ادامه بررسی بازدید ها و جمع بندی مطالب پرداخته شد و در نهایت مصو باتی به منظور رفع مشکلات شبکه به تصویب اعضاء رسید.

ضمنا از خانم مرضیه طیاری همکار بیمارستان امام خمینی(ره)به نمایندگی از خانواده طیاری به خاطر اهداء یک دستگاه همو دیالیز به ارزش 230000000ریال با اهداء لوح تقدیر و هدایا قدر دانی به عمل امد.

 تصاویری از این بازدید.

هیات 5

هیات 6

هیات 7

هیات 14

هیات 15

هیات 4

هیات 13

هیات 1

هیات 2

هیات 3

 

 

۲۱ دی ۱۳۹۰ ۱۱:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید